Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Hofmannová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Janecký, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se zabývá fastfoodovým řetězcem Chipotle, známým především ve Spojených státech amerických, a jeho potenciálním vstupem na český trh. Analyzuje marketingovou strategii společnosti a řeší její adaptaci pro český trh. Konkurenční výhodou společnosti je používání lokálních bio surovin, proto ve své diplomové práci zkoumám zájem Čechů o mexickou kuchyni a udržitelný rozvoj. Cílem mé diplomové práce je analýza marketingové strategie mexického fast foodového řetězce Chipotle a následná adaptace marketingového mixu na českém trhu.
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou doporučení pro možné změny ve strategii společnosti ExxonMobil. Samotná práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola představuje korporaci ExxonMobil, její uspořádání a strategii. Druhá kapitola se soustředí na popis značkové a komunikační strategie ExxonMobilu. Následující kapitola popisuje vybrané aspekty marketingové strategie konkurentů Royal Dutch Shell plc a BP p.l.c. Závěrečná kapitola, tedy kapitola čtvrtá, je věnována srovnání strategií konkurence, je provedena SWOT analýza marketingové strategie společnosti ExxonMobil a kapitola je zakončena doporučeními pro změny v marketingové strategii korporace.
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Myšáková, Lenka ; Kostková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá vstupem malého českého pivovaru Herold na zahraniční trhy. V teoretické části práce jsou zařazeny hlavní problémy mezinárodního marketingu, hlavní strategická rozhodnutí a analýza marketingových nástrojů. V aplikační části je rozebrána marketingová strategie vstupu malého výrobce na 2 náročné trhy USA a Velké Británie. Analýza se týká účinnosti adaptace marketingového mixu a hodnotí zkušenosti s pronikáním na zahraniční trh.
Strategie vybraných firem při vstupu na zahraniční trhy
Kadlec, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lodr, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nové mezinárodní strategie, která má za cíl připravit konkrétní firmu ke vstupu na nové trhy Slovenska a Jordánska. Součástí práce je analýza makro a mikroprostředí zmíněných trhů a následně jsou vypracována jednotlivá doporučení pro oblasti mezinárodního marketingového mixu. V úvodu práce je také popsána situace firmy na českém trhu, odkud hodlá mezinárodní expanzi zahájit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.